Больше информации по резюме будет доступно после регистрации
ЗарегистрироватьсяCandidate
Female, 41 year, born on 10 March 1984
Novokuznetsk, I want to relocate (Moscow, Novosibirsk), prepared for business trips
Персональный ассистент руководителя - переводчик
40 000 ₽ in hand
Specializations:
- Interpreter
Employment: full time, part time
Work schedule: full day, shift schedule, flexible schedule
Work experience 4 years 4 months
January 2015 — September 2015
9 months
The Desert Rose Resort Hotel
Hotels, Restaurants, Food Service Industry, Catering... Show more
Guest Relation Manager
• Plan and coordinate the provision of friendly, efficient services to guests
• Schedule activities for guests
• Plan and coordinate all promotional activities targeting clients
• Trace relevant statistics about clientele
• Coordinate and supervise all activities for guests
• Assist with check-ins / check-outs of clients
• Greet Guests upon arrival
• Assist guests with airline bookings and reconfirmation's
• Assist all departments in being receptive to the needs of guests
• Assist staff with language and culture
• Attend recreation activities when necessary
• Plan and conduct group and function rundown meetings
• Assist in any other duties when required by the Front Office Manager
• Assist with translations (information: guest directory; menus etc.) as required
• Provide feedback from Guests to Front Office Manager for action
• Organize Guest Surveys
• Inspect rooms for cleanliness
February 2014 — October 2014
9 months
"Housing Capital" Real Estate
Novokuznetsk, www.zhilcap.ru
Construction, Real Estate, Architecture... Show more
Real estate sales manager
• Rent, buy, or sell property for clients
• Perform duties, such as study property listings, interview prospective clients, accompany clients to property site, discuss conditions of sale, and draw up real estate contracts. Includes agents who represent buyer
• Present purchase offers to sellers for consideration
• Act as an intermediary in negotiations between buyers and sellers, generally representing one or the other
• Compare a property with similar properties that have recently sold to determine its competitive market price
• Advise clients on market conditions, prices, mortgages, legal requirements and related matters
• Promote sales of properties through advertisements
• Prepare documents such as representation contracts, purchase agreements, closing statements, deeds and leases
• Interview clients to determine what kinds of properties they are seeking
• Investigate clients' financial and credit status to determine eligibility for financing
• Arrange meetings between buyers and sellers when details of transactions need to be negotiated
August 2010 — October 2011
1 year 3 months
Sunny Days El Palacio Hotels and Resort
Egypt, www.sunnydaysegypt.com
Hotels, Restaurants, Food Service Industry, Catering... Show more
Менеджер по работе с клиентами
- Руководство отделом работы с клиентами
- Приём и обработка жалоб и предложений гостей отеля
- Разрешение проблем, возникших при заселении и размещении туристов в номера, а так же на протяжении всего времени проживания
- Инспекция гостиничных комнат и ресторанов с целью обеспечения благоприятных условий для отдыха гостей
- Синхронный, письменный и последовательный перевод
- Проведение ориентировочных экскурсий по территории отеля для сотрудников туристических компаний
- Решение административно-хозяйственных вопросов
- Приём и обработка входящей и исходящей корреспонденции
- Сотрудничество с Интернет-сайтами, оказывающими туристические услуги, а так же обработка отзывов об отеле
- Проведение анкетирования
- Ведение документации и отчётности
August 2006 — October 2007
1 year 3 months
Moscow, www.gazgroup.ru
Multiprofile Asset Management... Show more
секретарь-референт Заместителя Председателя Правления
- Осуществление документооборота, выполнение делопроизводственных функций (регистрация документов и резолюций, рассылка исполнителям)
- Осуществление устных переводов во время проведения совещаний с иностранными коллегами.
- Письменные переводы документации
- Подготовка программ и отчетов, составление бюджета представительских мероприятий
- Заказ и бронирование билетов, подача заявок на автотранспорт и гостиниц (в том числе и для иностранных партнеров)
- Оформление командировочных документов, составление и сдача отчетов по командировкам
- Сбор информации и оформление документов для получения Виз и приглашений для коллег, а так же для иностранных компаньонов
- Деловая переписка с иностранными партнерами, ведение телефонных переговоров
- Доведение до сведения руководителя документов ОРД
- Планирование и организация проведения переговоров (в том числе и телефонных конференций)
- Решений административно – хозяйственных вопросов
June 2003 — September 2003
4 months
Информационное агентство Мега г. Кемерово
Оператор ПК
- документооборот: формирование баз данных и ведение учетных карт клиентов;
- ведение телефонных
переговоров с иностранными клиентами;
- проведение контрольных закупок СПС «Гарант» у предприятий-партнеров на Единой Сбытовой Территории
About me
-Делопроизводство;
-Переводы(устные и письменные);
-Оформление командировок;
-Бронирование билетов, гостиниц, трансфера;
-Оформление Виз и приглашений;
-Подготовка представительских мероприятий;
-Планирование календаря руководителя;
-Владение ПК: Microsoft office (Exel, Word, Outlook), Lotus Notes, Internet
-Ведение переговоров и деловой переписки с иностранными компаньонами;
- Способность быстрого обучения;
- Коммуникабельность и высокая степень адаптивности;
- Творческое мышление и стремление к инновациям;
- Оптимизм и стрессоустойчивость
Higher education
2006
Кузбасская Государственная Педагогическая Академия
Иностранные языки/Преподаватель иностранных языков, Высшее образование
Languages
Citizenship, travel time to work
Citizenship: Russia
Permission to work: Russia
Desired travel time to work: Doesn't matter