Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться

Candidate

Female, 41 year, born on 10 March 1984

Novokuznetsk, I want to relocate (Moscow, Novosibirsk), prepared for business trips

Персональный ассистент руководителя - переводчик

40 000  in hand

Specializations:
  • Interpreter

Employment: full time, part time

Work schedule: full day, shift schedule, flexible schedule

Work experience 4 years 4 months

January 2015September 2015
9 months
The Desert Rose Resort Hotel

www.desertrose.com

Hotels, Restaurants, Food Service Industry, Catering... Show more

Guest Relation Manager
• Plan and coordinate the provision of friendly, efficient services to guests • Schedule activities for guests • Plan and coordinate all promotional activities targeting clients • Trace relevant statistics about clientele • Coordinate and supervise all activities for guests • Assist with check-ins / check-outs of clients • Greet Guests upon arrival • Assist guests with airline bookings and reconfirmation's • Assist all departments in being receptive to the needs of guests • Assist staff with language and culture • Attend recreation activities when necessary • Plan and conduct group and function rundown meetings • Assist in any other duties when required by the Front Office Manager • Assist with translations (information: guest directory; menus etc.) as required • Provide feedback from Guests to Front Office Manager for action • Organize Guest Surveys • Inspect rooms for cleanliness
February 2014October 2014
9 months
"Housing Capital" Real Estate

Novokuznetsk, www.zhilcap.ru

Construction, Real Estate, Architecture... Show more

Real estate sales manager
• Rent, buy, or sell property for clients • Perform duties, such as study property listings, interview prospective clients, accompany clients to property site, discuss conditions of sale, and draw up real estate contracts. Includes agents who represent buyer • Present purchase offers to sellers for consideration • Act as an intermediary in negotiations between buyers and sellers, generally representing one or the other • Compare a property with similar properties that have recently sold to determine its competitive market price • Advise clients on market conditions, prices, mortgages, legal requirements and related matters • Promote sales of properties through advertisements • Prepare documents such as representation contracts, purchase agreements, closing statements, deeds and leases • Interview clients to determine what kinds of properties they are seeking • Investigate clients' financial and credit status to determine eligibility for financing • Arrange meetings between buyers and sellers when details of transactions need to be negotiated
August 2010October 2011
1 year 3 months
Sunny Days El Palacio Hotels and Resort

Egypt, www.sunnydaysegypt.com

Hotels, Restaurants, Food Service Industry, Catering... Show more

Менеджер по работе с клиентами
- Руководство отделом работы с клиентами - Приём и обработка жалоб и предложений гостей отеля - Разрешение проблем, возникших при заселении и размещении туристов в номера, а так же на протяжении всего времени проживания - Инспекция гостиничных комнат и ресторанов с целью обеспечения благоприятных условий для отдыха гостей - Синхронный, письменный и последовательный перевод - Проведение ориентировочных экскурсий по территории отеля для сотрудников туристических компаний - Решение административно-хозяйственных вопросов - Приём и обработка входящей и исходящей корреспонденции - Сотрудничество с Интернет-сайтами, оказывающими туристические услуги, а так же обработка отзывов об отеле - Проведение анкетирования - Ведение документации и отчётности
August 2006October 2007
1 year 3 months

Moscow, www.gazgroup.ru

Multiprofile Asset Management... Show more

секретарь-референт Заместителя Председателя Правления
- Осуществление документооборота, выполнение делопроизводственных функций (регистрация документов и резолюций, рассылка исполнителям) - Осуществление устных переводов во время проведения совещаний с иностранными коллегами. - Письменные переводы документации - Подготовка программ и отчетов, составление бюджета представительских мероприятий - Заказ и бронирование билетов, подача заявок на автотранспорт и гостиниц (в том числе и для иностранных партнеров) - Оформление командировочных документов, составление и сдача отчетов по командировкам - Сбор информации и оформление документов для получения Виз и приглашений для коллег, а так же для иностранных компаньонов - Деловая переписка с иностранными партнерами, ведение телефонных переговоров - Доведение до сведения руководителя документов ОРД - Планирование и организация проведения переговоров (в том числе и телефонных конференций) - Решений административно – хозяйственных вопросов
June 2003September 2003
4 months
Информационное агентство Мега г. Кемерово
Оператор ПК
- документооборот: формирование баз данных и ведение учетных карт клиентов; - ведение телефонных переговоров с иностранными клиентами; - проведение контрольных закупок СПС «Гарант» у предприятий-партнеров на Единой Сбытовой Территории

About me

-Делопроизводство; -Переводы(устные и письменные); -Оформление командировок; -Бронирование билетов, гостиниц, трансфера; -Оформление Виз и приглашений; -Подготовка представительских мероприятий; -Планирование календаря руководителя; -Владение ПК: Microsoft office (Exel, Word, Outlook), Lotus Notes, Internet -Ведение переговоров и деловой переписки с иностранными компаньонами; - Способность быстрого обучения; - Коммуникабельность и высокая степень адаптивности; - Творческое мышление и стремление к инновациям; - Оптимизм и стрессоустойчивость

Higher education

2006
Кузбасская Государственная Педагогическая Академия
Иностранные языки/Преподаватель иностранных языков, Высшее образование

Languages

RussianNative


ArabicC2 — Proficiency


EnglishC2 — Proficiency


GermanA1 — Basic


SpanishA1 — Basic


Citizenship, travel time to work

Citizenship: Russia

Permission to work: Russia

Desired travel time to work: Doesn't matter